Elikkäs mistä porukka on löytänyt miehiä mukaan kimppaileen? Olisi tarkoitus harrastaa 2m 1n ja 3m 1n tyyppisiä kimppoja tulevaisuudessa, joten pitäis parin miehelle löytää 1 tai 2 miestä kaveriksi panemaan parin naista. Joskus tulevaisuudessa ehkä 3 miestäkin siten että oma mies katsoo vain vierestä, mutta sen aika näyttää edetäänkö sellaiseen, vaikka asiasta on kovasti puhetta ollutkin. Ja myös kokemukset vastaavista kimpoista kiinnostaa kuulla.
Parille miestä mukaan 2m+1n kimppaan?
Anonyymi
7
336
Vastaukset
No kai nyt täälläkin tuon verran kyvykkäitä miehiä löytyy. Missä päin?
Moikka.
Kimppa onkin mukavaa hyvässä seurassa.
Täällä olisi teille mukava ja kiihkeä kimpan saralla kokenut mies.
Uskoisin, että meillä tulisi olemaan kivoja hetkiä kimpassa.
Olen pk seudulta.- Anonyymi
Täällä ois 192 cm tervettä kunnon miestä Keski-Suomesta;)
- Anonyymi
Onhan noita paikkoja, esim AS taikka Kik:n ryhmät
- Anonyymi
Valmiina vaikka heti
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Olemme hommannet vieraat livechat chatista tai xu:n kautta.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827